Ziua II – Red Bull Romaniacs – Sibiu 01.08.2019

IMG_5270 eee 012Dupa prima zi de concurs Graham Jarvis conducea in clasamentul general al clasei Gold. Iata insa ca ziua a II-a a adus nu doar ploi ci si ceva surprize la varf. Alfredo Gomez se impune atat de autoritar in aceasta etapa incat trece pe primul loc cu peste 5 minute avans in fata veteranului Jarvis.

Cel mai bine clasat pilot român este în continuare Emanuel Gyenes (locul 5 la clasa Silver). Merge foarte bine si Sergiu Grecu la aceasta clasa si urca pe locul 9. Cristian Harpa este in acest moment pe locul 14.

Iata ce ne-a declarat la finalul acestei zile Sergiu Grecu #122:

IMG_9038 eee 372Am avut parte de doua zile superbe pana acum la Red Bull Romaniacs. Ambele zile de concurs, prima cu o lungime de aproximativ 97 de km si a doua de 120 de km, au fost foarte bine marcate cu un traseu sustinut, atat zone tehnice si urcari superbe precum si zone de viteza si curbe de nivel. Ma bucur in special ca nu am avut parte de accidentari. Vreau sa multumesc in special mecanicului meu, Zoltan Burjan si familiei mele care ma ambitioneaza si sustine enorm, colegilor de la Motoclub Haita Deva, prietenilor si restul sustinatorilor.

Tot la clasa Silver alearga si Ionut Anghelus #188, acesta aflandu-se acum in clasamentul general pe locul 40: Ieri mi-a placut mult mai mult. A fost mai intens si acolo ma descurc eu cel mai bine. Azi am avut parte de o zi destul de rapida cu multa poteca de viteza si macadam. Sunt multumit ca merge bine si ca nu m-a prins furtuna azi. Am inteles ca a fost crunt daca mai erai pe traseu. Pentru moment sunt multumit cu rezultatul. Este cam acolo unde imi imaginam. Important este sa termin Romaniacs-ul la Silver si asta este o mare realizare. Suntem inca la jumatatea cursei si multe se pot inca intampla. Vom vedea. Maine se anunta o zi mai grea. Sper sa fiu in elementul meu.

IMG_5619 eee 039Alexandru Pop #191 este in acest moment pe locul 68 in clasamentul general al clasei Silver si s-a declarat fericit ca aceasta zi s-a incheiat si ca in ciuda tutor greutatilor a reusit sa mai urce in clasament. Considera aceasta a doua zi ca fiind foarte lunga si solicitanta, mai ales ca a avut nesansa sa prinda pe traseu o mare furtună.

Cea mai frumoasa surpriza a aceste zile este insa Marius Muntean #302, care incheie la clasa Bronze pe trei si urca astfel in clasamentul general pana pe locul cinci. Felicitari!!! Iata ce ne-a declara acesta: După a doua zi de concurs am reușit sa ocup poziția 5 in clasamentul general , deși condițiile meteo nu par a fi de partea noastră (a concurenților) pe mine m-au avantajat, am reușit sa urc 12 poziții in clasament. Mă simt mulțumit de evoluția mea atât fata de ediția trecută a concursului cât și fata de ziua de ieri.

IMG_9994 fffTot la clasa Bronze, Radu Sărdărescu #372 merge foarte bine si este acum pe locul 10 in clasamentul general:

În prima zi la Prolog am mers ok pana la cauciucuri, acolo am cazut si pierdut foarte mult timp si energie. In final m-am clasat pe 113. Ziua 1 de Off-Road a fost total diferita. Am mers bine si am urcat pana pe locul 18. Traseul nu a fost unul foarte dificil, dar incercat sa merg foarte tare, la finalul zilei eram destul de obosit. Astazi am fortat iarasi si am reusit sa urc din nou in clasament pana pe 10 la general. A fost insa o zi grea, am cazut de cateva ori inclusiv am reusit sa intru intr-o mlastina. Traseul a fost mult mai greu comparativ cu prima zi datorita ploii. Vreau sa multumesc pentru sprijin sponsorilor mei: Magazinele Diana, Dried Fruits, Sanovita si Original Wears.

IMG_3537 fffAl III-lea cel mai bine clasat pilot român la clasa Bronze este Paul Bulai #447. Acesta se afla acum in clasamentul general pe locul 43 si ne-a declarat urmatoarele: La finalul Prologului eram pe locul 90, dupa prima zi de concurs am reusit insa sa urc pana pe 50. A fost un traseu nu foarte dificil sau tehnic, dar sustinut si lung. Urcarile nu au fost la fel de grele pe cat au fost coborarile. Ziua a 2-a fost o foarte grea datorita faptului ca a plouat torențial in prima jumătate a traseului. Am avut urcari mai tehnice si coborâri abrupte, lungi si foarte alunecoase. Una peste alta sunt totuși multumit de rezultat deoarece am urcat in clasament cu inca 7 poziții. Sper si maine sa pot tine ritmul si sa mai avansez cel putin 5 poziții. Ziua de azi o pot descrie ca fiind lunga, obositoare si ploioasa.

IMG_2074 fffLa clasa Gold, Vasiu Nicolae Miron #40 este cel mai bine clasat pilot român, locul 29 in clasamentul general dupa 2 zile de off-road. La finalul zilei acesta ne-a impartasit urmatoarele: In prima zi de off-road am avut probleme cu crampele musculare imediat dupa service point. Am tras prea tare pe doua urcari foarte grele. A doua zi a fost insa cu adevarat grea. Ploaia parea ca o sa mature tot si am avut cateva urcari foarte grele unde am impins motocicleta in genunchi. Din fericire, in ciuda furtunii prin care am trecut, am reusit sa ajung la final. O viitura venita brusc a prins un alt motociclist mai putin norocos si au avut nevoie de 3 ore ca sa o gaseasca apoi. Multumirile mele se indreapta catre sponsorii mei: Benzinariile Euroil, Restaurantul Union, Profi Motoshop, Mai Lounge, Stoneborne Hale Industriale.

f64Fotografii din aceste două zile de concurs puteți vedea aici si aici. Fotografiile sunt făcute de Marius Dincă și partenerul media al Federației Române de Motociclism F64.ro, folosind echipament integral Canon (cameră foto Canon 5D mark IV, obiectiv Canon 24 -70 F2.8 si blit Canon 470EX-Ai. Fotografiile de distanță au fost facute cu obiectivul Canon 28-300L si camera foto Canon 7D mark II. )

Felicitari pilotilor romani pentru prestatia avuta in aceste doua zile si mult succes in continuare!