Cronica Campionatului Mondial de SuperEnduro 2025 Et.III – BT Arena Cluj-Napoca 18.01.2025
 Etapa a III-a a Campionatul Mondial de SuperEnduro și a Cupei FIM Europe SuperEnduro 2025 s-a desfasurat sambata la Cluj-Napoca. Clubul Haita Deva a organizat această a II-a ediție mondială românească pe 18 Ianuarie 2025 în interiorul BT Arena.
Etapa a III-a a Campionatul Mondial de SuperEnduro și a Cupei FIM Europe SuperEnduro 2025 s-a desfasurat sambata la Cluj-Napoca. Clubul Haita Deva a organizat această a II-a ediție mondială românească pe 18 Ianuarie 2025 în interiorul BT Arena.
Au concurat clasele: Prestige, Junior și Youth (clase FIM), și Europe (clasă FIM Europe).
Pentru România au concurat următorii sportivi: Mario Popovici (Top Cross TCS Otopeni) și David Ioan Ignat (Black Ryders Sibiu) la clasa FIM Junior și Ott Kornel Jr (Go Racing București – sportiv care aleargă cu licență românească), la clasa Europe (FIM Europe).
 SuperEnduro – GP of Romania 2025 a fost poveste frumoasă! Mulțumim Haita Motoclub și tuturor celor care au muncit pentru ca etapa a III-a a Campionatului Mondial de SuperEnduro din România să fie un spectacol motociclist și nu numai! Gazda concursului a fost și în acest an Dani Oțil, iar imnul a fost cântat de aceeași artistă unică, Paula Seling. Ziua de concurs a început cu briefingul de la ora 10:00, ședința cu piloții fiind imediat urmată de o sesiune de antrenamente libere. Traseul a fost total modificat față de prima ediție, sportivii având în 2025 un traseu rapid, cursiv, cu sărituri înalte și mai ales cu un finish la mare înălțime. Virajul Holeshot-ului a fost de această dată la finalul unei linii drepte lungi cu 5 obstacole. Calificările au adus puține surprize, cea mai
SuperEnduro – GP of Romania 2025 a fost poveste frumoasă! Mulțumim Haita Motoclub și tuturor celor care au muncit pentru ca etapa a III-a a Campionatului Mondial de SuperEnduro din România să fie un spectacol motociclist și nu numai! Gazda concursului a fost și în acest an Dani Oțil, iar imnul a fost cântat de aceeași artistă unică, Paula Seling. Ziua de concurs a început cu briefingul de la ora 10:00, ședința cu piloții fiind imediat urmată de o sesiune de antrenamente libere. Traseul a fost total modificat față de prima ediție, sportivii având în 2025 un traseu rapid, cursiv, cu sărituri înalte și mai ales cu un finish la mare înălțime. Virajul Holeshot-ului a fost de această dată la finalul unei linii drepte lungi cu 5 obstacole. Calificările au adus puține surprize, cea mai  importantă fiind accidentarea polonezului Dominik Olszowy, principalul contracanditat al campionului en-titre Billy Bolt.
importantă fiind accidentarea polonezului Dominik Olszowy, principalul contracanditat al campionului en-titre Billy Bolt. nou promotor, compania poloneză Sport UP fiind la primul său sezon competițional. Sergiu și Paul Grecu au făcut echipă bună și astfel clubul Haita Deva își trece în palmares nu doar un nou mondial ci și o organizare de excepție, pe măsură oricărui mondial al Federației Internaționale de Motociclism. Felicitări!
nou promotor, compania poloneză Sport UP fiind la primul său sezon competițional. Sergiu și Paul Grecu au făcut echipă bună și astfel clubul Haita Deva își trece în palmares nu doar un nou mondial ci și o organizare de excepție, pe măsură oricărui mondial al Federației Internaționale de Motociclism. Felicitări! Mario Popovici (Top Cross TCS Otopeni), a încheiat seara pe locul 11, iar David Ioan Ignat (Black Ryders Sibiu), pe 12. La clasa Junior am avut cea mai spectaculoasă luptă pentru primul loc, cele trei manșe fiind adjudecate pe rând de către trei sportivi diferiți. S-a impuns în final germanul Henry STRAUSS cu un avans de doar două puncte în fața spaniolului Marc FERNANDEZ SERRA și a britanicului Toby SHAW (amândoi la egalitate cu 41 de puncte).
Mario Popovici (Top Cross TCS Otopeni), a încheiat seara pe locul 11, iar David Ioan Ignat (Black Ryders Sibiu), pe 12. La clasa Junior am avut cea mai spectaculoasă luptă pentru primul loc, cele trei manșe fiind adjudecate pe rând de către trei sportivi diferiți. S-a impuns în final germanul Henry STRAUSS cu un avans de doar două puncte în fața spaniolului Marc FERNANDEZ SERRA și a britanicului Toby SHAW (amândoi la egalitate cu 41 de puncte).
 Ott Kornel Jr (Go Racing București), a terminat pe locul 10 la clasa Europe și se încheie astfel pe locul 7 în clasamentul general final al SuperEnduro FIM Europe Cup 2025.
Ott Kornel Jr (Go Racing București), a terminat pe locul 10 la clasa Europe și se încheie astfel pe locul 7 în clasamentul general final al SuperEnduro FIM Europe Cup 2025. Am avut un podium integral britanic, cu Jonathan WALKER pe doi și cu surpriza Mitchell BRIGHTMORE pe trei, acesta din urmă punând ceva probleme liderului în manașa a II-a și fiind la primul lui sezon la clasa mare și la primul său podium Prestige.
Am avut un podium integral britanic, cu Jonathan WALKER pe doi și cu surpriza Mitchell BRIGHTMORE pe trei, acesta din urmă punând ceva probleme liderului în manașa a II-a și fiind la primul lui sezon la clasa mare și la primul său podium Prestige. 
	
	
 
		


















